17 листопада на прес-конференції у Львові,
присвяченій портрету виборця-2010, виконавчий директор ЛОГО Комітету виборців
України О.Дащаківська висловила думку, що самі політичні партії, і особливо їх
місцеві осередки, ще не вміють працювати з виборцями, і, фактично, не виконують
своїх функцій, притаманних їм як політичним партіям. Якщо уважно слідкувати за
цією передвиборчою кампанією, то дуже складно виділити якісь ключові гасла.
Програм, які би можна було використовувати і за якими можна було би працювати з
виборцям, майже не було. Політичні партії не вміють артикулювати інтереси
виборців і не вміють з ними працювати. Вони не виконували функцій моніторингу
для того, щоб ці проблеми визначити, - додала вона. Як розповіла О.Дащаківська,
було проведено опитування експертів щодо місцевих виборів 2010 року. Опитування
проводилося у два тури – одне анкетування відбулося у середині жовтня, інше –
уже після голосування. Загалом по Україні у ньому взяли участь більше 200 експертів,
на Львівщині ця цифра становила 18 експертів у першому турі, і 22 – у другому. Зокрема,
результати опитування вказують на те, що ідеологічна позиція становила 30%
успіху тієї чи іншої політичної партії на виборах. Окрім цього, фахівці
виокремили також важливість довготривалого сприйняття того чи іншого
політичного бренду як такого. Водночас експерти вказали і на те, що серед усіх
видів ЗМІ найбільше на результати виборів на Львівщині вплинуло місцеве
телебачення.
Джерела: Львівська облдержадміністрація, Львівська облрада, Львівська міська рада, Об'єктивно, Zaxid.net, Zik, Galinfo, РДА та МВК
|