17 червня відбулася прес-конференція щодо ситуації з функціонуванням української мови як державної на території Львівщини. Під час прес-конференції начальник управління з питань внутрішньої політики Львівської облдержадміністрації Ігор Ожиївський проінформував, що чимало запитань виникають під час розгляду назв підприємств, а також візуальної реклами. "Зокрема, мережа мобільних салонів "Євросєть", "Сигарний Дом "Фортуна", виставковий комплект "Lemberg", мережа дитячих магазинів "Антошка" - мають Свідоцтво на знак для товарів та послуг Державного департаменту інтелектуальної власності при Міносвіти України. Ці назви розглядають як логотип, як графічне зображення. Принаймні таке пояснення нам надіслали з департаменту", - зазначив Ігор Ожиївський.
Звіт про роботу управління у справах захисту прав споживачів мажна переглянути
тут.